Jul klappar & Julmys

I dag vaknade jag rätt så tidigt och som vanligt så kunde jag inte somna om så det var lika bra att gå upp och städa. I går blev det rätt sent och då blev det inte av att vi plockade undan. Efter rensningen så planterade jag om 2 blommor och satte fram 2 skålar som jag fick igår, en Marimekko Iittala skål  & en Alvar Aalto Ittala skål. Det blev massor med klappar i går och god julmat hos svärmor, hennes brunkål kan man äta tills det kryper ut i öronen. När Lisen vaknat & ätit så hjälpte hon mej med att göra en pild som jag ska ha överst på min blogg, Kommer att kunna skåda så snart  vi kommit på  hur man får in den!!
Kram Bittan
                                          Den här bilden tog vi för något år sedan.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Nämen har du övergett oss på bloggspace?? Tur att man kan hitta dig här då! Har en kompis som har sin blogg här så jag känner mig lite hemma här också! :)Bara du inte glömmer mig :( hi hi.

Va fint du hade det här och va kul att se en bild på dig! Nu behöver jag inte föreställa mig dig längre utan har en fin bild i stället :) Skulle vara kul att se en bild på Lisen också!

Hoppas er jul varit underbar och att ni får några fler härliga dagar med kanske lite ledighet innan allt drar igång igen i januari.

Massor av julkramar från Ann-Louise

2008-12-25 @ 16:08:27
URL: http://alab.bloggspace.se
Postat av: Ann-Louise

Förresten, vilken underbar liten tomtekisse!

2008-12-25 @ 16:10:17
URL: http://alab.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0