Tisdag.

I dag har jag jobbat och det har gått bra, men visst känns det i armarna!! Hade helst velat vara ute och fotat ute för det var så vackert, dimma frost snö och en soluppgång som hette duga
Skickar ett tack till Ann-Louise för kommentaren, jag har kollat in din nya sida men jag fattar inte om det e min dator som krabbar för jag kan inte se dina bilder eller kommentera men jag ska försöka igen!!
Köpte färs och har gjort hamburgare och det verkade vara godkänt och till efterrätt har jag köpt semlor dagen till ära.
Nej nu ska jag kolla på Vickan och Daniel på TV det är väl ingen som undgått vad som är på väg att ske!!?? 
Kram Bittan
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hejsan!

Vad konstigt att du inte får upp min blogg ordentligt. När jag går in i mitt inlägg hos dig med dina virkade ljuslyktor, klickar på länken till mig så får jag upp min blogg med bilder och allt. Får inte du det? Det måste ju funka för jag vill ju fortfarande ha dig som besökare hos mig fastän jag bytt blogg :)

Ha en go dag!

Kram Ann-Louise

2009-02-26 @ 12:12:55
URL: http://alab-snorochglamour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0