Dagens runda.

Nu har vi kommit in från en runda på isen men den blev kort , vi höll på att  frysa ihjäl. Igår var det 17-18 minus här men det blåste inte, idag är det runt nollan och blåser som tusan. Vilken skillnad på vädret.
I dag har jag och gubben varit förlovade i 20 år!!!! Det är inte illa och det måste betyda att jag börjar bli gammal fast jag på testet jag bloggade om häromdagen visade att jag förlovat mej ung!! Hi hi!!
Skickar med lite bilder från vår utevistelse i dag


 
                                                                                                               

                                     
           Kram Bittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0