Ny vecka.

Ja då var det en ny vecka med arbete mm fikade med en plock kompis och lunchade med en av mina bästa vänner, det var jätte trevligt!! Sedan bar det av hem till tvätten och disken, inte så trevligt!! När Lisen kom hem så hade jag lagat mat till hene så jag kollade posten under tiden.
Bilden som jag tagit är från våran promenad i går och det var riktigt kallt så det bet i kinderna, kan tycka att det är vackert med snö, frost  & is men jag längtar till sommaren & värmen!!
Kram Bittan


                                                                 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo men det kan nog vara något sånt ;o

Både jag och Farmor har problem med fullmåne, jag tycker det är obehagligt.

Hörrdududu, diska är väl alltid kul?!

kram thess

2009-01-12 @ 22:09:08
URL: http://emelietherese.bloggspace.se/
Postat av: Therese

Jo men det var kanske något sånt.

Både jag och farmor har problem med fullmåne. Jag tycker det är obehagligt och blir orolig.

Sen så blåste det ju en hel del också, sen gudrun så har ja hela tiden trott de ska bli likadant när det blåser så ^^ .

Men hörru, disken är väl alltid rolig? :D

Kram thessie

2009-01-12 @ 22:11:22
URL: http://emelietherese.bloggspace.se/
Postat av: loviis

Hmmmm, vi måste kanske försöka laga den därä bänken sen (den är av på mitten) den är ju rätt bra att ha:D

2009-01-13 @ 20:09:23
URL: http://loviisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0