Tjenare!!

Har gått lite på halv fart i några dagar för i onsdags kväll fick jag ont i magen, i torsdags var jag och kollade om det var en cysta på äggstocken ( har bara en kvar). Men efter en nogran koll så var det inte det, kan vara kramp i ärret och sammanväxtningarna eller ett brock. Det senaste alternativet ska jag försöka få kollat i morgon. Nog on detta igår var jag och Lisen på Erikshjälpen och kollade hittade glasburk, tygråtta, bollero (som jag håller på att sy om till ärm och ben värmare) tyvär så glömde jag att ta kort före jag klippte isär delarna så ni får se efter bilderna senare. Lisen hittade lite kläder oxå. Sedan for vi ner till Vråens loppis men där köpte jag bara en mini pärm.
När vi kommit hem så var det full rulle, gubbens kompis och hans sambo var här med en bil som de testkörde samtidigt kom svärfar. Bara en liten stund efter skulle Lisen ner till sjön för att åka skrillor med kompisar till oss, gubben som oxå skulle med kom efter lite senare. Jag stannade hemma och förberedde maten för annars hade vi aldrig fått i oss någon mat i gå!! ; )
I dag är det lugnare men jag ska klippa gubben och en granne så de inte ser ut som de kommer från landet fast de gör det!!
Kram Bittan

Kommentarer
Postat av: louise

skriiiiiiiidskooooor!!!<3

2009-01-19 @ 14:34:07
Postat av: Ann-Louise

Hoppas du mår bra!

Kram Ann-Louise

2009-01-20 @ 17:50:24
URL: http://alab.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0