Trevlig helg!!

Den här veckan har varit jobbig, har haft ont i magen och oron har tagit musten ur mej. I torsdags fick jag för mej att kolla om jag kunde få ta min spruta lite tidigare ( sprutan är för att jag inte ska få cystor), tänkte om det var att sprutan började sina att det gör ont i magen. PEPPAR PEPPAR jag har inte ont i magen nu så det kan nog vara så att jag kom på varför jag hade ont. Har tid hos kirurgen på tisdag & dit går jag ändå för att kolla så jag inte har fel.

I onsdags var det loppis & det var riktigt kul gjorde super fynd!! 2 keramik muggar, Dramaten vagn från 10 gruppen, keramik te kanna. Den sistnämnda har jag muggar, krukor och ljuslycktor från samma keramiker, fattar bara inte vem det är som gjort dem för det är så luddigt skrivet i bottan.

Fredagen jobbade jag lite & Lisen var hemma och super förkyld med hosta!!

Kram Bittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0