Nu e det full rull igen

Här har det varit lite slött med datan för vi hade gjort slut på den mängd mb som vi får för 99:- men nu går det undan igen. I går var jag och Lisen på loppis och det blev kläder, kaktång, fotoram, fyrkantig glasburk (som jag virkat runt) blått ljus fat. Sedan var vi hos min kompis som hade köpt ett par byxor till mej när hon var i Göteborg, de sålde sådana i stan innan men har slutat med det och hur ofta är jag i Göteborg??!! Typ aldrig. Stort tack till Mika. Utan dej hade jag fått gå med rumpan bar ; )
I dag har jag börjat med att sticka en halsduk och kollat på Lets dance för det missade vi i fredags då vi hade plastparty här som blev väldigt lyckat och fast än att det snöade så under tiden så kom alla hem lyckligt och väl!! Nej nu ska jag nog gå ut och kolla hur det är ute och om isen är fin.
Kram Bittan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0