Dagens bravader.

I dag har jag sovit rätt länge det var skönt för jag har lite feber, det är nog dags att lämna in ett urinprov, så jag var och hämtade ett provtagningskärl på sjukan. Det måste vara en karl som har hittat på den modellen!!! Röret är ca 1cm i diameter och så ska man pricka rätt!! Kanske en lätt sak för en kille men det är då fasen inte lätt om man är tjej!!
Jag och Lisen har varit på stan och köpt födelsedags precent till min systerdotter, vi ska dit och kalasa i morgon. Var oxå på Gasslanders och då köpte jag en berlock till mitt armband, det blev en liten mus pgr av den som Svinto tog i vårat hus. Presentkortet hade jag fått av svärmor. Tack för julklappen!!
Köpte ett Play Station 2 spel till Lisen Twenty2 party det spelar hon på nu och det verkar kul men svårt. Kostade bara 99:- annars är spel så dyra. "Längtar till bilden"
Kram Bittan

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hejsan!

Hoppas allt e bra med er. Har precis kommit hem från julmiddag hos min moster (mammas syster) och morbror. Mina kusiner var också där med sina familjer så vi var ett stort gäng. Hade trevligt men nu är vi proppmätta....

Ja jag har gjort scrapbilden nu och jag tycker absolut att du och Lisen skall göra det. Ni kommer att bli bitna. Jag lovar. Det är jättekul. Tillockmed Julia älskar att sitta och scrappa med mig. Hon har gjort några jättefina alster som jag skall lägga ut bild på.

Ha det så jättebra!

Kram Ann-Louise

2008-12-27 @ 23:45:03
URL: http://alab.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0