Gott Nytt År

Det önskar jag er alla!!! Nu är jag klar med allt innan våra gäster kommer och det har varit fullt upp med att städa och bädda mm. Nu är jag lagom trött och då tyckte jag att blogga passade bra. På morgonen vaknade jag kl 4,50 och kunde inte somna om gick ner och kollade in alla bloggkompisar men när jag skulle in på min blogg så funkade det inte så när jag började känna mej trött igen så gick jag och lamej sommnade om och sov till 11,30!!!! Det är ju sanslöst men det behövdes nog. Nej nu ska jag önska er alla ett gott nytt och ha det bra så hörs vi nästa år!! Bilden har jag tagit mot vår sjö.
Kram Bittan 



                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0