Har fått en sjukdom....

.... som heter bloggtorka, hoppas att det går över om ett tag!! Har fått ta det lugnt ett tag för jag är fortfarande öm i ryggen och som det inte var nog så fick jag allergi i går för att jag tagit in videkvistar. det gick över efter medicin och ett himla kliande i ögonen och snytande. Nog med klagande.

I dag har jag och Lisen varit på Loppis och fyndade 2 lampor i papp som är en massor av utstansade blommor, en stålrörs hylla med 3 plan som går att dela på, glaskupa med järn fötter, ljuslyckta i keramik med ekollon på


Kommentarer
Postat av: Miss muffin hemma hos AnnLouise

Hörde att ni skulle till Gekås. Hoppas ni hittar massa roliga saker och missa inte att gå in på Panduros nya outletbutik. Passar er som gillar att pyssla...

Kram Ann-Louise

2009-04-07 @ 10:36:41
URL: http://alab-snorochglamour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0