Vilodag

I dag har jag vilodag ; ) Igår hade vi "släktträff" min låtsas moster och hennes familj och syrran med familj var här. det blev en nätt summa på 13 pers. Vi hade fixat och donat hemme och lagade rådjur sadel, potatis, sallad, till kaffet blev det glass, maränger & sås. Skönt att vädret var så pass bra så att det gick vara ute och ha dörren öppen utan att frysa ihjäl. Jag och Lisen kunde inte somna på natten så vi gick ner och tog natt macka. då hörde vi ett evigt jamande, det var Svinto som kommit hem. Vi kallar honom skrik & gap katten !! ; )

Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan!!

Ja, nog är det lite stressande att gå på Gekås allt. Massor med folk och trångt överallt. Jag tycker ändå att det har gått ganska så bra de gånger vi varit där. Man får ha tålamod bara och inte hetsa upp sig över alla som parkerar sina vagnar eller står mitt i vägen ;) Stuga kan jag verkligen rekommendera. Så har man lite mer tid på sig handla när man väl är där. Det kostar ca 500 kr för en natt och det tycker jag att det är värt. Ha det gott!

Hälsningar Emelie

2009-08-03 @ 08:35:31
URL: http://jagochprinsarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0