AJ AJ

Hej på er där ute här händer inte mycket, har fått en låsning i ryggen så att nerver kommit i klämm och det går ut i armarna. Det började i onsdags i vänster arm och när det inte hade gått över kl 24,00 trots att jag hade tagit smärtstillande så åkte jag in till Akuten och de kollade så att det inte var något med hjärtat. Det visade sig att det var nerver i klämm och igår så var det dags för höger arm och det gör så attans ont. Ringde Lotta min "massörska" och hon sa att jag skulle ta det lugnt med armen så ska hon kolla mej i veckan. Hon e guld värd!!!!!. Nu ska jag in till stan och köpa alvedon så jag klarar mej i helgen och det blir en runda till loppis oxå. Kram Bittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0