20 år sedan.

Nu den 6 januari så är det 20 år sedan jag och gubben förlovade oss, vi har inte hittat på något speciellt sätt att fira det men det är inte så lätt att hitta på något  allt är ju stängt och för sent såg jag något som jag skulle velat skaffa. En slags lykta som man tändet så flyger den iväg väldigt vackert vad jag kan förstå, Khom loy heter den. Tror att jag ska ge det tipset till 2 butiks chefer som jag känner att man kan sälja sådana till nyåret istället för att ha dessa förjordade smällare!!! Kan de säljas på Ica i Malmö så borde de kunna säljas i stan som ett kompliment!!!!
Kram Bittan

Bilden är ifrån deras hem sida

Kommentarer
Postat av: Rut

grattis :D <3

2009-01-11 @ 12:12:59
URL: http://kiwipassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0