Solen i dag

I dag när jag skulle till jobbet var det jätte risigt väder och så har det varit hela dagen, men jag har träffat en sol i dag!!! När jag just börjat jobba kom en kille som är ca 5-6 år och han är son till en jobbarkompis till gubben, han var och handlade med sin mamma. Vi pratade lite om lite av varje och när jag frågade vad de skulle göra idag så sa han att de skulle äta. När jag skulle fortsätta med arbetet så sa han - Ha en bja (bra) dag på jobbet! Det har jag levt på hela dagen!! En sån solstråle han är och han är så förnuftig och pratar som bara den!
Kram Bittan 

Kommentarer
Postat av: loviis

liiiite lillgammal kanske ;; (A) puss

2009-01-13 @ 20:08:01
URL: http://loviisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0