Midsommar

Har varit dåligt väder i midsommar så det blev ingen dans,  jag och Lisen åkte till graven och satte dit midsommar blommor. Där blommar det så vackert, har varit jobbigt med saknaden nu när Gubben fyllde år och Lisen slutade skolan. När vi varit vid graven åkte vi till coop och handlade det sista. Väl hemma åt vi sill & potatis, super gott. Jag och Lisen plockade blommor till kök och badrummet. Vid ca 17,30 kom ett par kompisar till oss och Lisens kompis hit och vi grillade och åt, sedan var det så dåligt väder så det blev film kväll.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hej!

Kul att se att du lever ler

Massa kul loppisar går du på som vanligt förstår jag. Blir så avis. Vi har inga kul här där jag bor eller så är det jag som inte hittar dom.....

Ha en kanonbra dag!

Kram Ann-Louise

2009-06-23 @ 12:51:21
URL: http://www.alab-snorochglamour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0