LÖRDAG

I dag vaknade jag lite över 5 på morgonen när en av katterna skulle ut och då först märkte jag att det inte var så mysigt i min säng!! Hade sovit med täcket med en filt över mig och var dyngsvett så när gubben släppt ut katten så "tvingade" jag honom att byta lakan så gick jag och duschade. När jag hade stökat färdigt så gick jag och la mig i rena lakan och nytvättad pjamas och somnade så gott och sov till 10. Så det kan bli.
När vi kommit upp så åkte jag & Lisen till stan Erikshjälpen så klart där köpte jag en glasflaska som passar till gamla plastkorkar, 2 st mini glas kupor, en benvit nalle,  grön ull tröja, T-shirt ballongkjol till mig, skor & Jeans kjol till Lisen. Sedan Gick vi till en Outlet som ligger i samma hus där köpte vi sneakers och shorts till Lisen (utlovad födelsedagsprecent). Sist for vi till Citty Gross och köpte mat och fika till i morgon som vi ska ha när vi firar Lisen med släkten.
Kram Bittan



     

Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Hej gumman!



Jo, jag har sommarloppis här på gården. Vi bor lite utanför Falun i Dalarna.



Det enda man bör tänka på, som inte många vet om...är att man måste ha tillstånd att skylta till en loppis.;-)

Kram Stina

2009-03-22 @ 16:41:33
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Ni är så välkomna så.:-) Kram

2009-03-23 @ 15:56:32
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0